Grafiske designs til dig
![](https://usercontent.one/wp/www.addingcolors.dk/wp-content/uploads/2023/11/Grafisk-design-.png?media=1700662237)
Få grafiske designløsninger til plakater, albumcovers og contentindhold. Få grafiske designs, der skiller sig ud fra mængden.
Plakatforslaget til “Vild med Havnen”
![](https://usercontent.one/wp/www.addingcolors.dk/wp-content/uploads/2023/11/2023_11_Poster_Vild-Med-Havnen-1024x1024.jpg?media=1700662237)
Plakatforslaget til ‘Vild med Havnen’ skaber interesse og giver et visuelt indblik i Københavns havn, fremhæver mangfoldigheden og begivenhedens spændende aktiviteter
Hvad er det ægte danske?
![](https://usercontent.one/wp/www.addingcolors.dk/wp-content/uploads/2023/11/2023_01_Jeanette_Plakat_Mockup_Alle-1024x1024.jpg?media=1700662237)
Plakater og program til ‘Hvad er det ægte danske’ begivenheden i danske folkekirker udforsker Grundtvigs tanker og indflydelse på dansk kultur.
Artwork til Podcasten ‘Cut Short’
![](https://usercontent.one/wp/www.addingcolors.dk/wp-content/uploads/2023/11/2023_01_CSFF_Podcast_diagonal_composition_of_tablets_mockup-1024x1024.jpg?media=1700662237)
Podcasten ‘Cut Short,’ med skræddersyet artwork og logo, dykker ned i kortfilmsformatet som en del af Copenhagen Short Film Festival.
“DANE-SPLOITATION” i Husets Biograf
![](https://usercontent.one/wp/www.addingcolors.dk/wp-content/uploads/2023/11/2022_Danes_Plotation_Poster-1024x1024.jpg?media=1700662237)
Artwork og plakat for ‘DANE-SPLOITATION’ eventen i Husets Biograf fremhæver filmene fra 1970’erne og skaber visuel interesse for begivenheden.
Plakatdesignet til “Fjordens Dag”
![](https://usercontent.one/wp/www.addingcolors.dk/wp-content/uploads/2023/11/2022_Fjordens-dag-1024x1024.jpg?media=1700662237)
Plakatdesignet til “Fjordens Dag” fremhæver natur, kultur, bæredygtighed og sundhed gennem visuelle elementer, der inviterer til arrangementet.
Camparis brandidentitet og plakat
![](https://usercontent.one/wp/www.addingcolors.dk/wp-content/uploads/2023/11/2022_Campari_Poster-1024x1024.jpg?media=1700662237)
Campari-konkurrence-plakatdesignet fanger brandets identitet og inviterer talentfulde kunstnere til at udfolde deres potentiale på en visuelt tiltalende måde.
Artwork til projektafhandling
![](https://usercontent.one/wp/www.addingcolors.dk/wp-content/uploads/2023/11/2023_11_DS_Bogcover-1-1024x1024.jpg?media=1700662237)
Bogomslag og infografik designet til ‘Danish Standard in the Danish Standardization Industry’ forklarer komplekse emner visuelt og informativt
Jazzalbum – opportUNITY
![](https://usercontent.one/wp/www.addingcolors.dk/wp-content/uploads/2023/11/NWKQ_OpportUNITY_LP_COver-1024x819.jpg?media=1700662237)
Niels Wilhelm Knudsen Quartets jazzalbum ‘OPPORTUNITY’ får et visuelt tiltalende design på både CD- og LP-coveret, der afspejler musikkens stemning.
Identitet til lille bryggeri
![](https://usercontent.one/wp/www.addingcolors.dk/wp-content/uploads/2023/11/JR-Brewing_Bison_ref1-1024x1024.jpg?media=1700662237)
JR Brewing’s logo og etiketter skaber en visuel identitet med reference til ‘Dallas,’ der afspejler bryggeriets karakter og kvalitet